tirsdag den 9. august 2016

Jeg er tilbage igen

Tror jeg nok...

Jeg har, endnu en gang, haft en super lang pause. Denne gang, noget der minder om et halvt år.
I den tid har jeg gået og tænkt. Skal jeg slette bloggen? Skal jeg bare lade den være, som et minde eller, en gammel "dagbog"?
I sidste ende besluttede jeg mig for at jævne alle spor af "den gamle blog" med jorden.
Det eneste der er tilbage, er navnet, og domænet. Og mig selvfølgelig.

Jeg har gået og leget med layout, og tænkt længe over indlæg, sprog og alt mulig andet. Og jeg tror faktisk, at det kan blive ganske godt, når først jeg er ordentligt i gang igen.

Noget andet er - jeg tror, at jeg har brug for at komme i gang igen.

Så her er mit første indlæg. Igen. Et lille indlæg, om at jeg er tilbage. Igen. Måske. :)


1 kommentar: