mandag den 5. september 2016

!!!!!

Jeg sagde mit job op i fredags. Og jeg er sindssygt glad for den beslutning.

Ikke nok med at det har lettet helt ufatteligt meget på mine skuldre og der er faldet 10000 sten fra mit hjerte. Det åbner også for nye muligheder, som I forhåbentligt får lov at høre mere om snart. :)

Men det er nu også en lidt sørgelig tid.

For det betyder, at jeg skal sige farvel til nogle fantastiske kolleger, og ikke mindst en helt igennem fantastisk chef.
Min leder har en stor del af æren i, at jeg har "overlevet" tre år på et call center. Hun har troet på mig og mine evner hele vejen igennem. Hun har støttet mig i svære tider. Hun har rost mig og givet mig feedback. Hun har hygget om os alle. Hun har været streng når det har været nødvendigt. Hun har vist mig hvordan en leder skal være. Jeg er så evigt taknemmelig.
Min leder er virkelig indbegrebet af en leder, i mine øjne. Hun har vist vej og skubbet os og hevet os igennem de hårde tider. Ikke bare pisket os fremad.
Hun lytter altid, og selvom  hun ikke lige er på sin plads, ved man, at hun aldrig er langt væk, og at hun altid er til at stole på.

Jeg kan ikke beskrive hvor taknemmelig jeg er, for at have været en del af hendes team.
Og det, har også gjort at min opsigelse har været en virkelig svær beslutning.

Men den er taget. Og jeg er glad.

Ud over min chef, skal min mor også takkes. For hun har dælme også hjulpet mig meget. Og hørt på mit tuderi i telefonen og guidet mig så godt hun kan.

Mine veninder skal også takkes. For de har hjulpet mig til at forstå, at det har været okay, sådan at være syg. Og okay, at være glad, selvom man er syg.

Og så skal min kæreste virkelig også takkes. For hold nu fast det har ikke været nemt at bo med sådan en looney de sidste mange måneder. Tak, fordi han stadig er her, og tak fordi han har overlevet alt min ugidelighed og alt mit brok og tuderi.


Føj hvor er jeg bare taknemmelig over at have så pisse dejlige mennesker i mit liv altså.

Pisse meget tak!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar