lørdag den 17. september 2016

En ting jeg kan lide #1

Billede 1.
 Ja det her var godt nok et af de indlæg jeg også havde, før bloggen blev renoveret. Men jeg synes simpelthen det er sådan en god ide, at vise de ting frem, jeg støder på, og bliver glad for. 

Så det vil jeg altså begynde på igen.

Dagens indlæg handler om Urban Decay's All Nighter, Setting Spray.

Jeg har brugt den i et års tid efterhånden, og elsker den simpelthen. 

Der er til i indlægget billeder, med hver sit nummer.

Billede 2.
Billede 1. Taget efter makeuppen blev lagt. Færdig cirka 13.30, lørdag eftermiddag, i sidste uge. Død svedig, fordi der var 23 grader uden for eller sådan noget. Fuld makeup, bestående af primer, foundation, settingpudder, highlighter, contour, bronzer, blush, øjenbrynsgel og powder, øjenskygge, eyeliner og kunstige vipper, og selvfølgelig læbestift. Alt toppet af med en omgang All Nighter.

Billede 2 er efter tre timer i solen, hvor jeg med en veninde var ude og se nogle kolleger og andre, spille en Amerikansk Football kamp. Næsten intet er opfrisket på billedet, ud over at en vippe der var gået løs i inner corner, blev limet på igen, og læbestiften lige fik en omgang.

Billede 3.
På billede 3 er jeg netop kommet hjem fra en bytur. En varm en, med masser af dans og hoppen rundt og drinks og shots og hvad der ellers hører til. En smule regn har også fundet sted, og jeg har ikke rørt makeuppen fra kl. 17.30 til kl. 3ish hvor det sidste billede er taget.

JA der er godt nok en ret stor forskel på belysningen i de forskellige billeder. Sådan er det, når et er fra mit makeupværelse i dagslys. Et fra en venindes sofa, i dagslys, og et er i nattens mulm og mørke, mens jeg sidder og tisser, inden jeg skal i seng. Men det er dælme utroligt, hvad sådan en lille dut med magisk væske, kan gøre. Før ville der ikke have været spor tilbage af hverken  bryn, øjenskygge eller highlighter. Jeg er dælme glad og tilfreds!

Og hvor har jeg købt den? Den første jeg ejede, købte jeg i rejsestørrelse fra Magasin.dk, og anden gang, købte jeg en Full Size i Magasin Du Nord, i Urban Decays forretning.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar