søndag den 25. september 2016

En ting jeg kan lide #2

Billedet her yder ikke
helt retfærdighed for
farven. Den er slet
ikke så rød.
I dag skal det handle om min "go to" læbestift. MAC's Whirl. 

Den er simpelthen så dejlig. For lidt over et halvt år siden var jeg med svigerfamilien i København, og fandt selvfølgelig mig selv i Magasin's MAC stand. Hjemmefra havde jeg planlagt at købe to forskellige læbestifter. Stone og Cyber. Da jeg kom op til kassen stod Viva Glam - Ariana Grande og smilede til mig også. Så den skulle også med. Men den søde konsulent foreslog Whirl, og jeg var forelsket med det samme, så den røg også med. 

Og jeg takker den dag i dag, ham den søde makeup artist, for at foreslå den. For Whirl har virkelig været min redning mange gange siden. 
Den passer perfekt til hvert eneste look. Den er neutral, men giver alligevel lige det sidste "wow" element. 

På mig er den nærmest nude-ish, mens den på en lysere hudtone (som de fleste af mine veninder jo altså har), er den mere brun. Den har en mat finish, så den er pisse lækker til en kraftig øjenmakeup, fordi den ikke overdøver. Og så holder den bare hammer godt. Selv på byture med masser af drinks og shots kræver den kun få opfriskninger.
Og så, selvom den er mat, så får man ikke det der "ad tørre læber" hverken sådan, når man ser det, eller sådan som det føles. Det er bare lækkert. YAY.

Og så er der det ekstra plus, at alle MAC's læbestifter simpelthen dufter HIMMELSK!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar