onsdag den 21. september 2016

I min indkøbskurv #1

Hæhæ. Jeg har endda en lille indkøbskurv jeg kan vise ting frem i!

Jeg tænker, at det kunne være hyggeligt, at vise hvad jeg render og shopper. Disse indlæg vil jeg kalde "I min indkøbskurv", så man nemt kan finde dem i indlægsoversigten, øverst på bloggen.

Det første jeg gerne vil vise jer, er mit seneste "Home improvement" køb. PLANTER!

Jeg fik lokket en veninde til at tage med i Plantorama i lørdags. Her købte jeg ikke mindre end 7 små fine planter, og potter til dem. Og så lige et par billeder jeg ikke kunne stå for.

Læg mærke til de flotte plantesten, som vi også købte, så man ikke kan se jorden i potterne. ;)

I køkkenvinduet står der nu tre potter, en lille, og en stor med Aloe Vera, og en lille en med en eller anden anden dims, som jeg bare synes var pæn.

Den er altså flot med både sådan noget lilla og nærmest sølv shimmer ish look. Perfekt til neglene.
Det må jeg prøve en dag!

I stuen har jeg på to hylder smidt to små potter op, med nogle andre planter, som jeg heller ikke ved hvad er, men som var sjove og skulle med hjem.

Øv. Billedet er lidt blury.. Men gider ikke lige tage nogle nye nu..

I vindueskarmene i stuen har jeg i den ene sat en form for lilje, som jeg ikke kan huske det fulde navn på, og i den anden, noget der ligner en mini udgave af persille.

Jeg er en lilje. Kinda. Den hedder i hvert fald noget med lilje et eller andet.

Billederne hænger i vores køkken.

Chili og Chokolade, de vigtigste ting i min kærestes, og mit liv.

I alt, med planter, potter og billeder kom jeg af med lidt over 500 kr.

Og ja, det er mig der elsker chokolade.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar