mandag den 19. september 2016

MandagsMani 19-09-16 (part 2)

Ja. Den første #MandagsMani jeg postede i dag, var altså ikke så vellykket som den kunne være. Frihånd er svært, når man ikke har gjort det i evigheder, og med dårligt lys og alt mulig andet, så var den bare ikke god nok.

Men pyt.

For jeg havde heldigvis tid til at lave en anden, som også passer til temaet #Blomster.

Jeg fik min kæreste til at vælge "grundfarven" som blev en "koboltblå" hvis man spørger ham. Jeg har ikke helt noget begreb om kobolt, så måske han har ret, måske kan ikke har.

Uanset hvad, blev det i hvert fald en blå base, med dotticure blomster, guld sandlak som accent på langefingeren, og 24K guld top coat som accent på lillefingeren.

Jeg er meget mere tilfreds med denne mani, end Solsikke-mani'en fra tidligere. Heldigvis! :)

Her er brugt både Ciaté, Appeal4, og OPI.

Og se lige mine fine nye "blomster" (som egentlig ikke har nogen blomst... Så det er vel bare planter...) i baggrunden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar