mandag den 19. september 2016

MandagsMani 19-09-16

Og ja. Billedet er ikke skide godt. Men dagen
efter de blev lavet, flækkede min ene negl og
alting begyndte at chippe, så jeg nåede aldrig
at få taget et bedre billede. BUH.
Ja ok. Det bliver altså slet ikke hver eneste mandag, at jeg får lavet en gang lak, der passer til temaet. Men i denne uge er #MandagsMani temaet "Blomster".

Jeg valgte derfor at lave en mani, med Solsikkeblomster, fordi de er mine favorit blomster.

Jeg har lavet en gul base, og dotticure på de fleste negle, med en enkelt accent negl i sort, med en frihånds solsikkeblomst på.

Det er 1000000 år siden jeg sidst har lavet noget som helst i frihånd. Stamping og dotticures og alt sådan noget er bare så meget lettere, og jeg kan tydeligt mærke at sådan noget skal holdes ved lige, for nøøøøøøøøøøj hvor er det bare pisse svært at lave frihånd med lak nu.

OG jeg skriver altså lige at det er gjort med lak, fordi jeg aldrig har gjort det med akryl maling eller lignende, hvilket jeg har et indtryk af, er lettere. (Ret mig hvis jeg tager fejl!). Men jeg synes altså at akryl maling er kinda snyd i lakverdenen IMO.

Lakkerne jeg har brugt er et mix af Essie, Ciaté, Appeal4, Yves Rocher, Rimmel London og OPI.

Det hele er toppet med min matte top coat fra Appeal4.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar