lørdag den 22. oktober 2016

Et hul

Det er der jeg har været de sidste 10 dage. Jeg har ikke gidet noget, og orket næsten intet.

Jeg har få dage tilbage på min arbejdsplads. Jeg har ikke fundet noget nyt. Jeg skal snart starte i skole, men ved ikke hvad jeg går ind til.

Det er mørkt og koldt og gråt. Det er deprimerende og det suger energien ud af mig.

Benja har haft sine egne ting at kæmpe med, og han og jeg har kæmpet side om side for hinanden og os selv.

Min familie har stødt på udfordringer.

Så ærligt talt, så har jeg bare ikke orket skulle tage mig sammen og finde min computer frem, og skrive noget som helst.

Men nu er det weekend og der er ved at være ro på mange af de små ting der har kørt mig ud, og jeg er derfor klar igen. Tror jeg da. :)

Så nu kommer der snart både MandagsMani, shoppingstuff og alt mulig andet lækkert jeres vej. Jeg venter bare lige på noget ordentligt lys til at tage billeder i.

Stay tuned, for det skal nok blive sjovt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar