fredag den 7. oktober 2016

I min indkøbskurv #2

Watermelon Soda øverst, og Posh Spice under.
I dag skal det handle om at købe de ting, andre har fortrudt. Nemlig "second hand makeup". Altså, at købe fra en privatperson.

Jeg er medlem af en Facebook gruppe, der hedder Smuk og Skønhed, hvor vi er en trilliard makeupelskere, der deler tips og tricks, looks og alt mulig andet med hinanden.
I gruppen er det også muligt at sætte makeup og beauty-produkter til salg.

For nyligt købte jeg noget, af en pige i gruppen. Nemlig to liquid lipsticks, fra Jeffree Star.

Det er henholdsvis Posh Spice og Watermelon Soda.

Og jeg er SÅ glad for købet. Jeg gav en samlet pris på 200 kr for dem, og de er alle pengene værd.

De holder skide godt, og farverne er såååå skønne. De er nemme at påføre, og så er indpakningen altså også rimelig lækker.

OG så dufter Watermelon Soda rent faktisk af vandmelon. Det er ret hyggeligt.


Jeg har også for nyligt installeret app'en, "Tradono", som er sådan en "loppemarked-app".
Folk sætter de ting til salg, de ikke selv ønsker at eje mere, og så kan man købe dem. Man kan både finde ting i nærheden, eller søge på bestemte søgeord. Der sælges alt! Tøj, makeup, brugskunst, møbler, sportudstyr, you name it. Selv har jeg solgt både nogle metalskilte, sættekasser og en billardkø der inde. Og så har jeg lige købt de her to skattebasser.

Dance off Pants off øverst og Bubble Butt
under.
En lipgloss og en læbestift fra MAC's Trolls collection. Henholdvis Bubble Butt og Dance off Pants off.

Jeg gav en samlet pris på kun 200 kr, inkl. porto, og de har kun været swatchet på hånden. YAY!

Jeg går normalt ikke med lipgloss, men for sådan en skønhed, vil jeg gerne gøre et forsøg. Seriøst. Se lige al den glitter. omg. dør.

Og så er det også første gang jeg har fingrene, eller, læberne i en "frost" læbestift fra Mac. Og ærligt, så er jeg solgt. Jeg glæder mig til de åbner i byen, så jeg kan raide hele shoppen for alt de ejer. Ender med en af hver af alt. Og med at sælge mig selv på gaden for pengene til det.

Sig for resten lige til, hvis I hører om arbejde i Sønderborg, som kunne være noget for mig. ;)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar