onsdag den 26. oktober 2016

I min indkøbskurv #3

Jeg købte for en måneds tid siden en vaske ægte, "original" Beauty Blender.

Jeg har før haft en fra Normal, som jeg troede var ganske god. Men til sammenligning, kunne jeg ligeså godt have brugt en køkkensvamp i mit ansigt tidligere. For HOLD NU FAST! Den ægte Beauty Blender er noget for sig selv.
Den er blød og lækker og super let at arbejde med. Allerede før jeg fugtede den, vidste jeg at det her, det var noget helt særligt. Og jeg havde ret.

Jeg troede de der "BB"-snobber var fulde af lort, når de sagde det ikke var det samme. Altså. Det er en dråbeformet svamp. Hvor svært kan det være at lave.. Men jeg tog fejl. Den originale BB er virkelig noget for sig selv.


Seriølle. Kæmpe stor anbefaling fra mig af. Mit ansigt har aldrig været så flot blendet, som efter jeg har fået mig denne lille supersvamp. Jo. Den koster 130 kr ish, men hvis man "passer på den" ordentligt, og renser den godt kan den sagtens holde tre måneder. Altså svarer det til under 45 kr pr. måned, for at have et perfekt blended ansigt. Og det synes jeg i hvert fald er det værd!

Så tag mit råd. Køb den. Elsk den. Du, dit ansigt og din makeup fortjener den!

1 kommentar:

  1. Hej Sandra :)

    Jeg skal sende adventgaver til dig denne jul.
    Jeg har skrevet en besked til dig på Facebook.

    Glæder mig til at købe lidt gaver til dig :)
    Vh. Mie, Mizzepii.dk

    SvarSlet