søndag den 27. november 2016

1. Søndag i #BloggerAdvent

Puh, sikke en søndag jeg har haft. Tømmermænd og chokolade-lavning og flere tømmermænd. 

Men nu er jeg ved at have det okay, og jeg har fået åbnet min første adventsgave fra søde Mie

Se hvor fin den er, i julepapir og det hele!


Da jeg åbnede pakken tog jeg mig selv i at stå og hoppe af glæde. Jeg ELSKER at få gaver, så julemåneden er fantastisk, og jeg er mega glad for jeg fik mig meldt til det her. 


Indeni var der den fineste malebog med julemotiver i. Et par dejlige bløde hyggesokker, lidt forskellig the og varm kakao, og juleslik. Jeg er tosset med de der stokke der, og chokolade er altså bare life. 
Jeg vandt ikke noget på skrabeloddet, som var "til og fra" kortet - øv bøv. 

Mie har virkelig ramt plet med denne adventspakke, og jeg glæder mig allerede til at stå op i morgen og drikke the og læse lektier, mens jeg har mine nye hyggesokker på. YAY! Og så har det her også bare været med til at få mig rigtig i julestemning. 

Nu venter jeg bare spændt på at læse om Gulde kan lide hendes gave. 


3 kommentarer:

  1. Jubii... så er #BloggerAdvent igang og det er alt for hyggeligt.. Synes det er en virkelig dejlig gave du har fået.

    Håber din aften har været god og at du i morgen får en god start på den nye uge.. Glæder mig til at kigge med igen næsten søndag.

    Knus Jeanette <3

    SvarSlet
  2. Jeg er rigtig glad for at du kunne lide gaven <3
    Håber selvfølgelig også du kan lide de 3 næste gaver ;)

    Jeg gav også et til-og-fra-skrabelod til en anden veninde i hendes adventsgave. Og hun vandt 50kr. Nogle er åbenbart heldige. Jeg vinder sjældent selv haha. Men der er altid lidt spænding over det :D

    Håber du havde en skøn 1. søndag i advent <3
    Knus Mie.

    SvarSlet
  3. Sikke nogle dejlige gaver, du fik <3

    SvarSlet