fredag den 18. november 2016

#BloggerAdvent - klar til at sende


Så blev jeg endelig færdig med at lave adventskalender til Janni. :)
Min pakke til Janni
Jeg fik sendt pakken afsted i går eftermiddags - så den når forhåbentligt frem til tiden!

Jeg fik også hentet min pakke fra Mie, og jeg glæder mig allerede vildt meget til næste søndag!

Det bliver bare smadder hyggeligt sådan at kunne følge med hos hinanden, og se om man har fundet noget der skaber glæde.

Pakken fra Mie
Og hvad er #BloggerAdvent? Jo hvis du ikke har fået det med, så er det søde Jeanette fra http://www.jeasblanketanker.dk/, som har stablet denne årlige begivenhed på benene. Danske bloggere melder sig til #BloggerAdvent - der trækkes så lod blandt de deltagende, så man hver især får en anden blogger, som man skal lave en Adventskalender til. Det er et mega fedt initiativ, og jeg er SÅ glad for at jeg meldte mig til, for det har allerede før julen rigtig er startet, været helt vildt hyggeligt.

I morgen vil jeg gå i "julemode" for jeg har nemlig fået tilladelse til at pynte op her hjemme, allerede nu. Vi har nemlig ikke tid i næste weekend - da den står på 50 års fødselsdag og tømmermænd. Normalt plejer jeg ellers at følge reglen om, at julepynt først må komme frem, 1. søndag i advent. Men okay, en uge ekstra med jul, det gør bestemt ikke noget!

Der skal nok komme bedre billeder af mine fine pakker fra Mie, så snart jeg har fået pyntet op her hjemme, og fundet en god plads til dem. :)

3 kommentarer:

  1. Jeg er glad for at pakken er kommet godt hjem til dig nu ��
    Jeg håber at du kan lide (samt bruge) gaverne fra mig. Eller hvert fald at de spreder lidt glæde og hygge ��❤

    God weekend ��
    Knus Mie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mie, det er jeg ikke i tvivl om. Jeg glæder mig i hvert fald rigtig meget. :) Også rigtig god weekend til dig! Kram <3

      Slet
  2. Dejligt er du er glad for at være med og jeg glæder mig sådan til at se, hvad du og andre har fundet på i pakkerne.. Det er virkelig en hyggelig tradition med #BloggerAdvent.

    Jeg ville også gerne pynte lidt op, men jeg venter lige til næste weekend.. Sidste år pyntede jeg lidt for tidlig op og endte med at blive lidt træt af det til sidst.

    Håber du ha en skøn weekend.

    Knus Jeanette <3

    SvarSlet