søndag den 6. november 2016

Efter en uge i skole

Ja, jeg startede med intro mandag aften, og har her til morgen gennemført min første prøve. Og det er gået ret godt. Jeg har nemlig fået mig et 10-tal.

Ærligt. Så var det heller ikke ret svært. Jeg har godt nok knoklet, med at finde tiden til at få læst al materialet, men selve testen var rimelig simpel og ligetil.

Men derfor må man altså godt være stolt alligevel. Det er mere end tre år siden, jeg sidst har skulle lære noget som helst. Ja måske lige med undtagelse af et par nye systemer og sådan noget, mens jeg var på Call Center.


Jeg har formået at få læst det jeg skulle, og rent faktisk forstået det meste også, og ikke mindst husket det.

Det var 1 ud af 10 uger, så nu er jeg ikke så nervøs for de sidste 9. Jeg glæder mig bare.

I næste uge står den på gruppearbejde ved siden af lektielæsningen - og det er jeg spændt på hvordan kommer til at fungere, nu hvor vi er en gruppe af fire personer, som sidder i hver vores del af landet. Godt vi har Facebook og mails og alt sådan noget smart noget!


2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare mega sejt gået og tillykke..
    Fortsæt den gode stil.
    Og ja, det bliver da lidt spændende med gruppe arbejde på den måde..

    Jeg har sendt dig en besked på facebook..

    Knus Jeanette <3

    SvarSlet