fredag den 25. november 2016

I min indkøbskurv #4


For nok et par uger siden valgte jeg at forkæle mig selv lidt ekstra. Jeg har endelig taget mig sammen til at få taget nogle billeder af mit indkøb - så derfor kommer indlægget endelig!

Jeg fik, da jeg stoppede på mit arbejde, et gavekort til Matas på 300 kr, af mine søde kolleger. Og jeg er så heldig, at Matas i Sønderborg har en MAC stand.


Og jeg er ret forelsket i deres julekollektion, Nutcracker kollektionen. Så det endte med at jeg kom til at tage både et mini lipstick kit, og et pigment/glitter kit med hjem. Og jeg har ikke fortrudt det overhovedet. Glitterne (hedder det, det? Hvad hedder det ellers? hm...) og pigmenterne er mega flotte, og super lækre at arbejde med, og læbestifterne er SÅ fine. Jeg har godt nok den ene i kittet, Whirl, men det er trods alt min favorit og go to, så det gør jo ikke noget at man har lidt ekstra. ;)


De koster 275 kr pr. stk. og kommer i de fineste små æsker, som er lavet i hård plastik, og som man enten kan bruge til at opbevare sine nye sager i, eller man kan tage den "bund" ud, som holder henholdsvis læbestifter eller pigmenter fast, og bruge æskerne til andre småting. :)


Jeg er mega fan!


Her har jeg swatchet lipsticks, og fra venstre til højre er det: Whirl, Creme Cup, Kinda Sexy og Nouvelle Vouge.


Og her har jeg swatchet pigmenter og glitter: oppe fra og ned mod pingvinen er det: English Gilt, Gold, Reflects Rust og Heritage Rouge. (der er ingen primer eller noget på - bare hurtigt drysset lidt ud på fingeren og strøget hen over underarmen)

1 kommentar: