mandag den 7. november 2016

MandagsMani 07-10-16


Nu hvor jeg går i skole der hjemme, kan man godt finde tid til at lægge lidt neglelak, imens man læser lektier.


Og hvor passende er det ikke lige, med ugens tema, #Alfabet, når nu jeg er tilbage på skolebænken (ved min computer ved spisebordet)?


Jeg har derfor taget udgangspunkt i kladdehæfterne fra min barndom, hvor man skulle øve bogstaver. 


Derfor en hvid base, tynde, blå linjer, en gang mat top coat og sorte bogstaver.


Brugte lakker:
Hvid: Appeal4 - B16 Hollis Milkweed (Min evige favorit-hvid)
Blå: Appeal4 - 108 Baby Blue Eyes
Sort: Rimmel London - 800 Black Out
Mat Top Coat: Appeal4 a-matt top-coat

Inden der kom bogstaver på :)

Selvom det egentlig er en simpel mani, blev jeg altså lidt udfordret. Det er altså jævnt svært at skrive bogstaver med den "falske" hånd, i dette tilfælde den højre, når det er med pensel og neglelak, på neglene.


Da jeg skulle tage billeder af ugens mani, kunne jeg godt se, at jeg måske burde have lavet neglene, så bogstaverne vendte omvendt... Men jeg gider ærligt talt ikke lave det om nu. de vender så jeg kan læse dem, og så må de altså vende på hovedet i mine negleposes. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar