mandag den 21. november 2016

MandagsMani 21-11-16

Ugens tema er #Blobbicure. Og hold nu kæft hvor er det bare en død irriterende teknik. Den er egentlig ikke svær at udføre - men tørretiden er til at slå nogen ihjel over...

Det jeg har gjort er, at lægge en base af hvid, bare et enkelt lag. Så lade det tørre, og så én negl ad gangen, et lag mere af hvid, og så dryppet lyseblå neglelak i den våde hvide lak. Jeg har bare gjort det med penslen fra den blå lak - ikke alt mulig med dotting tools og sådan noget.

Ja og som om tørretiden ikke var nok at have problemer med, havde jeg også svært ved at finde farver, som fungerede sammen. Så ærligt. Øv. en rigtig lortemani.

Den hvide er fra Essence og den blå er Appeal4.

Men fordi der kommer så meget lak på hver negl, så tager det hele bare en krig om at tørre. Og jo, Seche Vite gør det da overfladetørt, men der kan jo stadig komme mærker i, når lakken neden under er våd..

Min mani røg derfor af, lige efter jeg havde taget billederne.


Til gengæld lavede jeg en sød julemani i stedet. :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar