torsdag den 17. november 2016

Matas Musthaves

Jeg fik for nyligt min 6. "Matas Stribe" - som gør at man kan vælge en fordel. Jeg valgte at få rabat på mit næste køb af Matas' striber. Og det fik mig til at tænke på... Hvad har jeg egentlig af striber fra Matas?
På stående fod kunne jeg kun komme i tanke om to ting, som jeg flittigt bruger:
1. Matas vandfast øjenmakeupfjerner
2. Matas granatæble skrubbemaske


Til gengæld er de to produkter også bare skønne. Jeg kan sgu ikke undvære min makeupfjerner - og Matas' er super. Lidt makeupfjerner på en vatrondel, vatrondellen under vandhanen - pres det overskydende vand ud, og så på øjnene. Det er nemt og hurtigt, og det er fandme vigtigt. For er der en ting jeg bare synes er død sygt, så er det at fjerne min makeup................... Helt ærligt. At bruge tid på at fjerne noget, man har brugt en time på at smide i bollen? Altså. Øv.
Ansigtsscrubben er også barerigtig lækker. Jeg bruger den et par gange i ugen, mens jeg er i bad, og den fjerner alt det døde hud fra mit ansigt, så det føles helt babyblødt bag efter. YAY.

Nåh. Men jeg tænker jeg skal prøve nogle nye ting, blandt deres striber. Hvad bruger du der fra? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar