søndag den 4. december 2016

2. Søndag i #BloggerAdvent

I dag er det igen søndag, hvilket betyder, at jeg igen har kunne åbne en pakke fra søde Mie fra mizzepii.dk/.

Så fin med nissepapir og det røde gavebånd!
Det har jeg glædet mig til, og med god grund.

Igen i denne uge var der nemlig en hel masse lækre ting og sager i:


Et brev med julete, som jeg glæder mig til at nyde. De mest nuttede juleservietter, seriøst, se dem lige! Matcha pulver, som blandt andet kan bruges til te, men også til desserter og andre ting og sager. Mega spændende, og jeg ELSKER Matcha, så det er fedt! En fin guld glitter neglelak, hvilket jeg faktisk, utroligt nok, min samling taget i betragtning, ikke har. Den tror jeg, jeg skal bruge i min #MandagsMani i morgen. :) Suuuuuper cute sugerør i papir, som passer perfekt til de tøseaftener vi har en gang imellem, og en kokosbar, som min kæreste bliver glad for. (Jeg er nemlig, desværre, ikke den store fan af kokos.)

Og så glemte jeg lige en julestok på billedet - den var nemlig også med i pakken. Mmmmm..


Amen altså. Det er jo en fantastisk pakke at få. Sikke en dejlig søndag.


Og som om det ikke var nok, så har vi også fået adventgaver fra mine forældre. I sidste uge fik vi skrabekalendere, og vi fik også nogle fra Benjamins bedsteforældre, så nu har vi 4 gange så står chance for millionen! YAY.

I denne uge fik vi af mine forældre et sødt timeglas, som jeg har kigget på mange gange, og nogle juleservietter med pingviner. (Jeg elsker pingviner.)


Så jo, endnu en god søndag med dejlige gaver. Puh. Jeg elsker altså bare december!
Jeg glæder mig til at se hvad Gulde, synes om sin adventgave.

Rigtig god søndag aften til jer der læser med!

3 kommentarer:

  1. Jeg er SÅ glad for at du kan bruge det - hvert fald det meste af det. Noget af det var en chance, men jeg er glad for at det faldt i god jord alligevel. Specielt neglelakken og matcha teen tænkte jeg at du måske i forvejen havde, hehe. Men det er godt at det kan bruges :)

    Håber også dine næste to gaver falder i din smag ;)
    Knus Mie, Mizzepii.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er bare den bedste blogger-nisse. Du har virkelig fundet fine ting som bare passer mega godt til modtageren :)

      Slet
  2. Hvor er det bare en fin gave og med så mange dejlige overraskelser..

    Knus <3

    SvarSlet