mandag den 12. december 2016

3. Søndag i #BloggerAdvent

Okay. Så det blev altså lige mandag i stedet - men jeg orkede ikke rigtig at skrive noget i går. Sorry.

I går var det 3. søndag i advent, og jeg er stadig ved at fatte, at julen er under to uger væk. Hvor går tiden altså stærkt.


Men! Jo hurtigere tiden går, jo oftere må jeg også åbne en af de fine pakker fra Mie, www.mizzepii.dk. Og det er altså fedt!


Denne gang bød det på endnu en skøn gave. Inden i var der:

  1. En pakke kamille-te, og jeg er VILD med kamille-te. Og så er det jo også god med alle dens "gode egenskaber" her i vinterkulden. Mums.
  2. Mere lækker julechokolade, både snemænd og en tyk julemand. Mhmmmm.
  3. En "instant" kakao, som altid er rart på en kold december aften.
  4. En ansigtsmaske fra Garnier - sådan en af de der "tissue masks", som er mega populære lige nu. Den glæder jeg mig til at prøve!
  5. En bismark stok - for hvem kan få nok af dem? 
  6. Neglestickers, med et super cute mønster.
  7. En pakke Zootropolis lommetørklæder - de bor allerede i min taske, for det er altså smart at have sådan nogle med på farten.
  8. En "Crayon lipstick" fra Lord & Berry, og helt ærligt - hvor fantastisk er det ikke lige? Jeg elsker læbestifter, men hader at være "fedtet" på munden - så sådan en læbe-farve-blyant er perfekt. Masser af farve, uden at blive snasket. :)
  9. og så en mega flot lille bog. Den er fyldt med "kyssemunde" uden på, og blanke sider indeni, så man kan "doodle" eller skrive noter eller hvad man lige har brug for. YAY.
Seriøst. Mie er verdens bedste bloggernisse! Hun har ramt plet hver eneste gang, og virkelig gjort noget ud af at finde ting, som passer til mig. 

Det får mig dog til at genoverveje hvor meget arbejde jeg har lagt i gaverne til Gulde. Jeg synes ellers jeg havde gjort mig så umage med at "stalke" hendes blog igennem for ting og sager, som hun ville blive glad for. Men til sammenligning, så kunne jeg ligeså godt have købt fire tilfældige ting og sendt dem afsted. 
Jeg må gøre mig endnu mere umage næste år! 

Benja og jeg fik også denne fine kalender fra min mor og far!


1 kommentar:

  1. Jeg er bare glad for at du kan bruge det :)
    Håber selvfølgelig også at du kan lide den sidste gave fra mig, som du må åbne på søndag :)

    Det glæder mig at høre, at du også vil være med i #BloggerAdvent næste år <3
    Knus Mie, Mizzepii.dk

    SvarSlet