mandag den 19. december 2016

4. Søndag i #BloggerAdvent

Neeeeeej. Det er allerede slut! :(

Jeg ved godt at det er mandag - jeg har ikke fået helt kuller af at være her hjemme endnu.

Men i går gik hele dagen med at se min bror spille badminton, til et stævne - og aftenen på at julehygge med min kærestes familie.
Jeg har derfor først fået tid til at kigge på adventgaver i dag!


Det er allerede 4. og sidste advent, hvilket betyder to ting:
1. Der er ikke flere hyggelige gaver tilbage fra sødeste Mie.
2. Der er under en uge til jul.

Det er derfor en lidt ambivalent følelse.

Men hey! SIKKE en måde at slutte denne #BloggerAdvent. Mie har seriøst gået ud over alle grænser og sørget for at hver eneste advent har været helt fantastisk.

Denne gang, er dog helt speciel. For min pakke er fyldt med de fineste ting og sager, og seriøst mange.


Her er hvad jeg har fået: et par øreringe, en julestok, (for mums), tre forskellige jule-ish te, en instant varm kakao, en kokosbar, Ricola bolcher, tre chokolade-snemænd, Jojo Moyes - Alene i Paris og Benefit "They're Real" tinted primer.

De to bedste ting er sjovt nok bogen, og Benefit. Mine to bedste veninder er begge glade for Jojo's bøger, så den glæder jeg mig rigtig meget til at læse - og Benefit vippe-primeren har jeg allerede, og ELSKER den - så en ekstra, i rejsestørrelse er perfekt til en som mig.


Jeg er væltet fuldkommen bag over, af ren og skær begejstring over, hvor fantastisk en oplevelse det har været, at være med i det her, #BloggerAdvent. Jeanette har simpelthen fundet på årets bedste ide (den gang hun valgte at starte det her op selvfølgelig) og jeg er hende evigt taknemmelig for, at opfordre mig til at være med.
Det har gjort min december meget mere hyggelig, og virkelig sørget for, at jeg er kommet rigtig i julestemning. Jeanette - du fortjener KÆMPE ros!

Og så vil jeg også opfordre jer til at tage et kig forbi Gulde, for at se hvad hun har fået. :)

Jeg er i hvert fald sikker på, at jeg gerne vil være med igen næste år.


Nåh ja - og i den anden pakke, fra mine forældre, var der kapsler til vores Dolce Gusto maskine - så nu kan vi rigtig drikke masser af varme drikke her i vinterkulden. Mhmmmm...

3 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige gaver, du fik :-) Glædelig jul <3

    SvarSlet
  2. Mums nogle lækre gaver. :D

    God Jul! <3

    Anne-Mette Højbjerg – http://www.giz-blog.dk

    SvarSlet
  3. Ej det lyder som en sjov ting, den bloggeradvent. Har virkelig aldrig hørt om det før. :-) Måske man skulle være med næste år.

    SvarSlet