onsdag den 7. december 2016

Celesti Makeup Pung #3

Jeg fik også taget mig sammen til at hente min Celestibag i mandags. Den var egentlig klar til afhentning allerede i fredags, men af og til, så er det som om Kvickly ligger 100 km væk, selvom det nok nærmere er 1 km....

For første gang er jeg ikke sådan, giga begejstret, men bare sådan, "hm, jo, det kan vi vel også godt bruge".


Makeuppungen er super flot. En dyb rød farve, og en rigtig fin størrelse.

Indeni var der 5 produkter, og i min var der følgende:


  • Anne Semonin - Botanical Milk, Cleanser & Makeup Remover, værdi ca. 60 kr. (efter sammenligning med Beauty Bays pris for full size)
  • The BrowGal by Tonya Crooks - Clear Water Resistant Eyebrow Gel, værdi ca. 140 kr. (ifølge the BroGals hjemmeside)
  • The BrowGal by Tonya Crooks - Highlighter Pencil - 01, værdi ca. 140 kr. (ifølge the BrowGals hjemmeside)
  • Laura Mercier - Caviar Stick eye color i farven Tuxedo, full size koster 200 kr på Matas.dk, men jeg kan ikke lige gennemskue værdien af denne - bud? 50 kr. 
  • og Maybelline "The NUDES" øjenskyggepalette, 140 kr på Matas.dk,

Så en samlet værdi af godt og vel 530 kr - plus makeup pungen. Igen - man får MEGET mere værdi for sine 139 kr - og jeg synes også at tingene er noget man kan bruge. :)

Jeg er i hvert fald spændt på at få prøvet The Browgal produkterne. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar