torsdag den 29. december 2016

Juleferie

Jeg tror jeg kom til at sende bloggen på juleferie. Sådan lidt ubevidst, og bare fordi der var andre ting jeg hellere ville, end at sidde foran min computer her i julen.

Nu er julen vel overstået, og jeg har ny energi. Jeg har hygget med min familie, min kæreste og hans familie og nogle gode venner og veninder. Det har simpelthen været så rart.

Jeg tror nok, at jeg har juleferie fra skolen også - men kan ikke helt finde ud af det. Det er noget forvirrende noget...

I dag vil jeg bruge min dag på at bytte et par enkelte julegaver, og ellers bruge et gavekort i Matas, og så ellers blive hjemme og lave ingenting.

Der kommer også snart et indlæg om mine julegaver. For nøøøj hvor er jeg glad. <3

Rigtig god (bag)jul, og godt nytår venner!


Nåh ja, og se lige min søde julekjole! købt på Boohoo.com


1 kommentar: