mandag den 5. december 2016

#MandagsMani 05-12-16

Endnu en mandag betyder endnu en #MandagsMani. I hvert fald som regel.
Denne uge har vi fået temaet "Nisse", og det har været ret hyggeligt.


Jeg faldt over et ret sødt billede på Pinterest, hvor nogen havde lavet "Elf" negle. De var dog i grønt tema, og her i Danmark er vores nisser altså oftere røde. Så jeg lånte ideen fra billedet jeg fandt, og lavede røde nisser ud af det.


Det hele er lavet i frihånd, og særligt striberne skabte problemer. Men.. Jeg har ikke tålmodighed til striping-tape. Det er i hvert fald sjældent.


Ellers er jeg egentlig godt tilfreds.


Og så er jeg mega glad, fordi søde Mie fra www.mizzepii.dk gav mig en guld-glitter lak i #BloggerAdvent i går, som passer perfekt ind i dagens julede tema. YAY,


 Det er en skøn glitterlak, som jeg helt sikkert kommer til at bruge meget her gennem julen!
Ellers har jeg brugt følgende lakker:
Hvid: Essence - The Gel nail polish, 33 Wild White Ways
Rød: Essie - Jump in my Jumpsuit
Grøn: Essence - Colour & Go, 179 Roller Coaster
Guld (stjerne og bæltespænde): OPI - Rollin' in Cashmere
Sort: Rimmel London - 60 Seconds, 800 Black Out
Og selvfølgelig Seche Vite Top Coat

2 kommentarer:

  1. Jeg er glad for at den kan bruges :) <3

    Og hvor er det bare fine negle. Du er super kreativ :)

    SvarSlet
    Svar
    1. ih tak. <3
      Jeg er mega glad for den, du har bare ramt PLET der! :D

      Slet