tirsdag den 3. januar 2017

#MandagsMani 02-01-2017

Så det blev godt nok lige tirsdag. Skal jo lige have lov at komme op i gear igen, her efter jul og nytår...

Men i går var det igen mandag, og derfor tid til #MandagsMani, og ugens tema er selvfølgelig NYTÅR!

Jeg valgte at gå en simpel vej, og endte med en sølvholo base med lineær holo, og stamping. Og så to negle med scattered holo glitter. YAY.
Selvfølgelig skulle stampingen være mine fine vinglas fra min Moyra plade. :)


Jeg har holdt nytår i Aarhus, med min kæreste og nogle vennepar. Det var død hyggeligt, masser af god mad, pakkeleg og rigeligt med lækre drikkevarer. 

I får lige et par stemningsbilleder med der fra!


Se lige en skøn kage. Brownie bombarderet med alverdens skønne sager.. Mhmm!


Og pakkeleg selvfølgelig. Det er så hyggeligt!


Og så lige et enkelt selfie. Makeuppen er svær at se, desværre, men den blev holdt i blå/lilla toner på øjnene og Jeffree Star Unicorn Blood på læberne!


Og så nogle næse-masker. Haha. Jeg er pæn med skæg. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar